Archiwum

Tutaj możecie znaleźć wspomnienia z poprzednich edycji konferencji PM NIGHTS.

[EDYCJA 2020 – “Jedyną stałą jest zmiana”]

KOMITET ORGANIZACYJNY PM Nights 2020:

  • dr inż. Seweryn Tchórzewski, Politechnika Śląska, opiekun Koła Zarządzania Projektami SOLVER
  • mgr Paulina Major – przewodnicząca komitetu organizacyjnego
  • Arkadiusz Dokupil – zastępca przewodniczącej komitetu organizacyjnego
  • Albert Strzedulla – zastępca przewodniczącej komitetu organizacyjnego
  • dr inż. Karolina Wielicka-Gańczarczyk – sprawy organizacyjne, panel PBL
  • dr inż. Marzena Podgórska – sprawy organizacyjne, panel PBL
  • dr inż. Agnieszka Gaschi – Uciecha – sprawy organizacyjne, panel PBL
  • dr inż. Dariusz Buchczik, sprawy organizacyjne, panel PBL
  • dr inż. Iwona Zdonek, sprawy organizacyjne, panel PBL
  • mgr inż. Filip Liebert – wsparcie ICT oraz strona Internetowa konferencji
  • Magdalena Ostrowska, Szymon Szatka – kontakt z mediami
  • Tomasz Tarnowski – promocja, obsługa profili społecznościowych
  • Dominika Zarzecka, Piotr Mitręga – promocja
  • Dominika Judzińska, Dawid Łączyński – sprawy organizacyjne
  • Piotr Zubel, Natalia Erfurt – sprawy organizacyjne.

[EDYCJA 2019- “Zarzadzanie projektami w dobie cyfryzacji” ]

KOMITET ORGANIZACYJNY PM Nights 2019:

  • dr inż. Seweryn Tchórzewski, Politechnika Śląska, opiekun Koła Zarządzania Projektami SOLVER
  • mgr Paulina Major – przewodnicząca komitetu organizacyjnego
  • Barbara Lewandowska – zastępca przewodniczącej komitetu organizacyjnego
  • dr inż. Karolina Wielicka-Gańczarczyk – sprawy organizacyjne, panel PBL
  • dr inż. Marzena Podgórska – sprawy organizacyjne, panel PBL
  • dr inż. Agnieszka Gaschi – Uciecha – sprawy organizacyjne, panel PBL
  • dr inż. Dariusz Buchczik, sprawy organizacyjne, panel PBL
  • dr inż. Iwona Zdonek, sprawy organizacyjne, panel PBL
  • mgr inż. Filip Liebert – wsparcie ICT oraz strona Internetowa konferencji
  • Małgorzata Kowol , Natalia Stępień – kontakt z prelegentami
  • Dominika Wiktorowicz – obsługa rejestracji on-line
  • Natalia Erfurt – catering
  • Andrzej Szota, Marek Pałubicki – marketing, kontakt z partnerami
  • Maksym Łyżkowski, Kinga Mucha – kontakt z kołami naukowymi i organizacjami studenckimi
  • Tomasz Tarnowski – promocja i prowadzenie facebooka
  • Dawid Łączyński – prowadzenie strony internetowej
  • Mariusz Durczak – grafika
  • Arkadiusz Dokupil, Albert Strzedulla, Piotr Zubel – sponsorzy
  • Kinga Mucha, Oskar Kaczor – organizacja budżetu
  • Dominik Daniłko – obsługa dokumentów